luni, 24 august 2009

ViSeLe....

Cine nu a visat odata la ceva anume? Un lucru care sa il doreasca atat de mult..Ce ne dorim si ce visam?Dar, cel mai important, ce facem pentru a face posibil acel lucru, acel vis ?
Unii din noi, doar raman la stadiul de ''ce mult mi-ar place sa fac cutare lucru'' sau ''vreau sa ma apuc de cursul acela de pictura de care ti-am vorbit'', dar nu fac nimic concret pentru a-l realiza.
Dar mai sunt si altii care fac in asa fel incat sa isi indeplineasca visul sau visele...sunt persoane care cred cu adevarat in visul lor si ca acesta poate deveni realitate...
Ca veni vorba de vise...care e visul vostru (sau visele ...poate aveti mai multe)?
Eu am 2: fotografia si o masina...
Till' next time..keep dreeming' ... visele pot deveni realitate daca chiar crezi in ele...

2 comentarii:

Persoane interesate

Lista mea de bloguri

Ze List