joi, 16 aprilie 2009

din seria romanul e tot roman...

Urmaream deunazi o emisiune (educativa pe teme vestimentare se vrea) cum niste domnisoare (penibile de altfel) incercau sa se imbrace house , ca deh, asa cereau membri juriului. In viziunea lor tocurile erau un acesoriu indispensabil.
Draga mea Momo, chiar daca nu este o houseritza inraita cum sunt eu, stie ff bine ca acste tocuri ;)) nu au ce cauta acolo..
As fi vrut sa le vad pe aceste fete cum danseaza pe Traffic-ul lui Tiesto incaltate pe tocuri de 12 cm...
Desi acest gen de muzica incepe sa fie ascultat din ce in ce mai mult , tot mai exista persoane care nu stiu cu ce se mananca..
Nu am avut prezenta de spirit sa fac o poza aceste don'soare ''simpatice''..hope ca nu v-am plictisit

Un comentariu:

  1. hahaha :)),,,tokuri,,,da da,,,vrem sa vedem fete ce danseaza pe tokuri muzika hause...
    in ce ma priveste...mda,,,i hate hause musik:D dar admir pe cei ce reusesc sa vada in acest gen un stil interesant si "nezgomots"

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Lista mea de bloguri

Ze List