vineri, 24 aprilie 2009

pesimist vs. optimism...

De ce suntem pesimisti? De ce nu putem fi optimisti?
Eu una recunosc, cu mana pe inima, ca sunt 100% pesimista pentru simplul fapt ca stiu ce pot si nu pot sa fac...Iar acum sunt pusa din nou in situatia de a fi sau a nu fi optimista...As vrea sa cred ca poate mi se intampla lucrul ala bun, ca poate merit si eu ceva mai bun decat atat, dar daca visezi prea mult la asta risti sa ramai pe marginea drumului sau a santului (cum vreti sa spuneti)...Deci, spuneti-mi voi acum cum artrebui sa fim? Echilibrul nu cred ca exista. Ori e una ori e alta...

Un comentariu:

  1. ba echilibrul exista si asta e unika solutie,,,numa c ehilibru se obtine ku f multa rabdare, inteleociune si odata ku timpul,,,

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Lista mea de bloguri

Ze List