joi, 16 aprilie 2009

un sentiment numit ...dragoste







Am crezut ca daca am o varsta stiu ce inseamna sa iubesti. Dar viata m-a contrazis inca o data. Si uite , de aproape un an iubesc si sunt iubita. Tokmai cand credeam ca totul e terminat si nu mai aveam o dara de speranta , a aparut EL.

Un EL pe care il cautam de atata timp....Un EL care sa fie langa tine cand ai nevoie cel mai mult, sa stie cand ai ceva pe suflet...

M-ai invatat sa pot iubi din nou , m-ai invatat ca merit sa traiesc si pentru asta iti multumesc si Te Iubesc..

Din prima zi cand l-am intalnit simteam cum inima nu ma mai asculta , cum ma cuprind fiori si stolurile de fluturasi se agitau de colo colo prin stomacul meu...

Atatea clipe si momente fericite si frumoase am ,incat as putea sa scot o carte... si marea si nisipul stiu cat de fericita sunt...

''Undeva,cineva se gandeste la zambetul tau si se bucura de prezenta ta in viata sa.Asa ca atunci cand esti singur, adu-ti aminte ca cineva,undeva,se gandeste la tine!''

Pentru mine esti tu , esti Eddy al meu ...

E cel mai frumos cadou primit...

2 comentarii:

Persoane interesate

Lista mea de bloguri

Ze List