miercuri, 22 aprilie 2009

a venit si a plecat...


Tin minte ca eram acum vreo 2 saptamani inainte de vacanta mea binemeritata de Paste la munca si stateam si numaram zilele, minutele secundele pana cand voi lua concediu si il voi si revedea...5 zile de liniste, departe de ''ororile'' muncii...Dar ce e frumos se termina prea repede din pacate. Oricum vacanta mea a fost perfecta si m-am bucurat de 4 zile cu adevarat fericite..''friends knows best'':P

Nu mi-am dat seama cand au trecut zilele astea decat in momentul cand a m-am trezit iar singura intr-un orash ''mic si infect'' dar si maine e o zi ,nu?
Acum astept cu nerabdare luna mai...
De ce?....Nu va zic...e secret.. E micul meu secret...:X
Da sa inteleg ca mai vreti sa scriu..am primit niste plangeri de la anumite persoane..;)) :P
Pai draga mea...perfectiunea e un lucru simplu...De exemplu...(chiar vrei sa iti dau?) sa ti de mana persoana la care tii sau pur si simplu...vrei prea multe :P
O zi ne plimbam, in alta mancam o savarina la o cofetarie si o alta castigam la lozuri..da..in duminka de Paste ne-am dus ca tot omul sa facem bilet la Loto (va dati seama ca am castigat tot ce era de castigat, nu? :P) si ce ne gandim hai sa luam si niste lozuri ca deh poate ,poate ,aici o fi ceva...evident ca nu am tras eu lozul si ca am pus pe alticineva sa traga..si bine am facut ca am castigat 10 ron...:D si se putea mai mult daca mai avem un semn pe celalalt...Concluzia...Ei bine lasati fratilor biletele de Loto ..exista lozurile !!!! :P

Un comentariu:

  1. 1 mai,,,da nu mai zicem la nimeni,,,
    apoi domnitza,,,daca a fo asa de perfect intra in detalii sa stim si noi cum se mai "petrece" perfectiunea, pt ka unii nu mai kred in asta,,,sau nu mai kred ka ar mai exista,,,

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Lista mea de bloguri

Ze List