joi, 21 mai 2009

@>-->--



'' Doar tu esti tot ce am,
Si sufletu-mi atingi,
E atat de goala viata mea,
Cand tu nu esti aici.
Si-n ganduri te ascund,
Aproape sa te tin.
Daca te pierd,
Daca te uit,
Eu numai am nimïc. ''
(DJ Project - Esti tot ce am )


De vei citi aceste vesuri, ma vei putea cunoaste, de vei citi aceste randuri , iti vei da seama tot ce simt, de vei citi acestea toate iti vei da seama ca iubesc...
Doar el ma poate face sa zambesc, doar el ma face sa traiesc, doar el si numai el imi da motive sa vreau mai mult...
Fara prezenta fiintei lui langa mine, ma simt atat de singura, atat de neimportanta , atat de goala, exact asa cum ma vad ''unii'' , un ...NIMENI.
Chiar daca nu il pot vedea sau auzi in fiecare zi, el e mereu in mintea mea, in sufletul meu si cel mai important in...inimea mea...Nu pot si nu vreau sa imi imaginez cum mi-ar fi fara el, fara mainile lui, fara buzele lui...nu pot fiindca nu vreau sa plang, nu vreau sa ma inec apa ce ma inconjoara...
As vrea sa-l stiu mereu langa mine, sa stiu ca e alaturi de mine si ma sprinja in tot ce fac...dar nu se poate sa avem chiar tot din tot ce vrem, trebuie sa mai si luptam pentru acel lucru..Iar eu nu trebuie decat sa am rabdare...
In the end of these I write I want to say... 83 482372 , 37746


2 comentarii:

Persoane interesate

Lista mea de bloguri

Ze List