luni, 18 mai 2009

vacanta..de primavara



A venit extrem de greu. Si a plecat la fel cum a venit, dar ca de fiecare data zilele pareau secunde, si din nefericire a trebuit sa plecam, dar stiu ca in curand vor veni iar aceste zile frumoase...Ma gandesc la ce frumos a fost , si cald (poate prea cald pentru perioada asta), mirosul de mici sfaraind pe gratar si Nero, latrand, sarind, facand orice ca sa-l bagam in seama, asta fiind partile frumoase, evident ca nu am putut sa nu ma uit la Eurovisionul, care parca din an in an devine mai prost si mai penibil, parca nu am stii cin epe cine se voteaza, si eternul derby bucrestean (al 2-lea ca importanta: Steaua-rapid)...4 zile, si mi-am reincarcat bateriile pentru o noua zi de munca, urmata de altele si altele si altele....Dar cu gandul ca nu peste mult timp, voi putea rade din nou (cine stie cunoaste)...

Un comentariu:

Persoane interesate

Lista mea de bloguri

Ze List