miercuri, 13 mai 2009

pi-po

Sau tradus pe intelesul vostru ping-pong...stiti, jokul acela cu 2 palete si o mingiuka care topaie ca o sfarleaza?...:D:P
Da, am descoperit jokul asta acum vreo cativa ani, 5 mai exact. (scze de greseala) :P
Vara , iarna, cald sau frig , eram prezente week-end de week-end aproape in parc, ca sa jukam pi-po ;;))
Evident eu eram cea caftita mar, din cauza si pentru ca mingiile le faceam par-avion, prin copaci sau boscheti, dar sa nu va inkipuiti ca tot timpul pierdeam, mai castigam si eu din cand in cand, dar si cand prindeam o zi mai ''bunicica'' rupeam tot. :P Elena stie de ce...(si mai stie ca nu joaca in echipa cu mine, pt simplul fapt ca eram '' mult prea buna'' )
Dar din nefericire, de cand madama a plecat cu treburi prin tarile calde, nu am mai jukat.
ne adunaseram chiar toti, majoritatea ff buni experti in ale tzomp'ping-ului...Dar nu va trece mult timp pana cand toti au fost caftiti, batuti si facuti, de catre cine?? :P:P
Ping-pong rullzzz
(si evindent STEAUA RULLZ!!!!!!)
Sau mi-aduc aminte de cate ori dadeam cu paleta in masa incercandu-i rezistenta..intr-un tarziu am reusit sa o rup ...numa' eu stiu cat m-am chinuit sa o lipesc si sa o relipesc cu scoci...pe Stefan care desi nu parea , era mai temperamental ca mine, si se razbuna pe copaci incercand sa ii doboare...dar si de partea negativa, care era formata din divizia A care venea peste noi ( adika B-ul) si ne dadeau de la masa, si cele 3 pitzipoance de 17 ani care cum ne prindeam cum ne administrau un set la 0 (zero) - asta cand nu stiam noi cu ce se manca ping-pong-ul si dupa cateva luni ne razbunam pe umilintele produse...
Si acum inca se joaca, doar unii dintre noi au mai ramas...ma gandesc la vremurile de glorie...:P

Un comentariu:

  1. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Ping-Pong..............ce frumos :-< ping-pong.......ce vremuri, aveam doa 20 de ani,,,of,,,,ce frumos era....kat suflet puneam io la jok,,,si ce vb silvia ka io cel mai mult faceam echipa ku tine, asta in lipsa lui Stefan :P....dar am facut o echipa fffff buna...ce funny, ce tipete, ce urlete, ce pasiune, de plansete, ce scandaluri, ce neintelegeri, ce victorii, ce batai, ce kopaci, mese de ping pong si palete rupte, nici nu va puteti imagina,,,parka tot viitorul nostru, al fiekaruia ce participa la jok tinea de partida respectiva.
    X-21: "Game over" .... "Altiii"

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Lista mea de bloguri

Ze List