luni, 4 mai 2009

un 1 mai de neuitat....

In mod normal, un 1 mai clasic si traditional ar fi la munte, la mare oriunde in tara ( sa zik,,ca deh suntem patrioti nu? ) cu un gratarel pe care sfaraie mititei si friptura...O sa va contrazik un pik...
Al doilea 1 mai din viatza mea a fost unul cu adevarat deosebit...Pe timpul zilei traditional gratar..o plimbarika mika prin sat ( satul Cumpana la 3 km de Constanta acolo am petrecut eu de 1 mai) seara un film si somn de refacere..aici vine partea interesanta...partea cu dormitul...:D:D:D:D. face bine la spate si coloana :D:D:D
In traducere pe o saltea, impropriu spus saltea..dar eu cred ca aia era..:D si salteaua direct pe parchet...si nu eram doar eu,eram 2. Deci inkipuitziva si voi cum e sa dormi asa si fara caldura..:D va garantez e ''veri cul shi trendy'''
Seara te culci tanar si dimineatza te trezesti mos...:P

Un comentariu:

Persoane interesate

Lista mea de bloguri

Ze List