miercuri, 20 mai 2009

guess who is comin'

She's comin' , she's comin'...
Cine vine? :P .. sa va explik...mai in detaliu...cine vine!!!
Deci , sa reiau, am ramas la ideea ca vine...aaa daa...vine...si vine de peste mari si tari tokmai din idepartata Europa...pe calea aeriana, deci cu flu-fluul...Acum cand va scriu aceste randuri ea mai are de asteptat inca vreo ora pana sa se imbarce si sa se indrepte fff grabita spre tarisoara ei natala...Romanika...Si in cel mult 2 ore ''Henri Coanda'' se va bucura de prezenta ei gratioasa si plina de mister a domnisoarei in cauza, care in momentul in care va ''atinge'' pamantul nostru drag ( cine ma crede ce am scris aici? va zie eu nimeni :P ) primul lucru pe care il va face, e sa joace ping pong (am dreptate sau nu? tantiii sa mi raspunzi la intrebare, da?:P)
Daca azi o sa scap cu basma curata, maine sigur nu:D:d Nici n-as vrea, ca trece timpul mai repede daca voi iesi si eu si....deci....cine vine? cine vine? nu va aud prea bine?:P
De unde vine ea? de prin tarile calde mai exact, din tara lui VoltzWagen izbita'nzid...:P
Da' nu va mai zik nimik...o s-o las pe inculpata in cauza sa va povesteasca mai in detaliu...pana atunci...
Este meciul Sahtior Donetk - Werder Bremer...
P.S. : 3 - 0 pentru IL Luce...
See ya later alligator....(continuarea o stiti si voi) :P

Un comentariu:

Persoane interesate

Lista mea de bloguri

Ze List