marți, 12 mai 2009

mitocania de bucuresti...

Peste tot pe unde mergem, fie cu RATB-ul, tramvaiul sau metroul ne lovim de aceasta doamna numita ''Mitocania'', prezenta in fiecare din noi, cu precadere in pitipoance si cocalari si mai grav in batranei.
Acestia din urma fiind de rasu'-plansu' cand ii vezi, zicand de noi, cei mai tineri ca suntem nesimtiti (adevarul doare la ei ,nu?).
Cand autobuzul sau metroul ajung in statie se inghesuie, se imbrancesc si o tulesc in cea mai mare viteza(desi nu ar da impresia de atleti inascuti) in goana dupa locuri, de ar putea aruncand sacosele direct pe locuri sau batandu-se pe ele. Sau stand langa tine si fixandu-te cu privirea , doar-doar te simti si te ridici politicos cedandu-le locul..
Un astfel de exemplu mi l-a povestit mama, cand se afla intr-unul din '' liberele'' noastre autobuze...Dimineatza, masina libera, de aici si locuri libere, se aseaza si nu trec nici 2 statii ca urca o mamaie si direct langa ea se posteaza. Si o priveste, o priveste, bagata practic in sufletul ei, si la un moment dat o intreba: '' da' mergeti mult?'', ce putea sa i zica, ca tot nu se simtea, si dupa doar o statie, doamna in cauza a coborat...Acum ma intreb prostie sau nesimtire? Si unde la ora aia matinala se ducea nu-mi pot inchipui...
Dar un alt caz m-a intrigat pe mine...Asta acum vreo 2 ani, intr-un autobuz (ca deh, atundeva unde se putea intampla?) o fata insarcinata statea linistita pe unul din locurile din fata, cele rezervata, evident masina goala. La prima sau la a 2-a statie urca o batranica (iar asa ceva !!!!!) si desi erau o groaza de locuri goale se duce direct la biata fata rugand-o : ''Maica, nu te supara, da-mi si mie locul. Sunt batrana si eu!''
Cum sa nu te oripileze astfel de persoane...Au trait o viatza dar tot neinvatati au ramas....
Asadar, aveti grija la asfel de specimene si feriti-va de ei....

3 comentarii:

  1. hm,,,o sa fim s noi batrani. Eu nu i,as judeca asa de rau, pt ka nu,ti poti imagina kate regrete ai si kum te simti kand realizezi ka imbatranesti,,,

    RăspundețiȘtergere
  2. iti dau eu un raspuns din punctul de vedere al batrinilor: ma duc sa am grija de copilul fiului meu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Lista mea de bloguri

Ze List