miercuri, 20 mai 2009

o zi ''obisnuita''

Azi m-am gandit sa va descriu o zi obisnuita din viata mea (asta pentru cine ar fi interesat de persoana mea :D).
Pai, sa incepem cu inceputul...O zi normala, pentru moa incepe atunci knd alarma telefonului ma trezeste mult prea brusc pe ritm de DJ Alligator la 6.40...dar fiind muult prea lenesa sau somnoroasa (sau ambele la un lok) mai lenevesc inca vreo 20 de minute, si tragand de mine in ultimul hal si facandu-mi curaj sa ma dau jos din pat...
Reusesc asta cu mare greutate, si primul lucru care-l fac e sa ma machiez :P, apoi sa ma uit cam vreo 15 minute dupa ce as putea imbraca in acea zi si sa halesc ceva pe fuga, pentru ca mereu intru in criza de timp...:D
Am incheiat prima etapa...sa trecem la a doua...si anume drumul spre munca...desi am doar 3 statii de metrou, in fiecare zi vad aceeasi nesimtire si mitocanie, care imi strica fiecare dimineata...vesnica aglomeratie si vesnica imbranceala specifica neamului romanesc..:P:P:P
Partea a 3-a...deja am ajuns la munca...deschid calculatorul, beau capuccino-ul de la tonomat, nelipsita cola la juma' si mai nou boboanele date ca rest, si munca propriu zisa sau campionatul de frecat menta, depinde de perioada in care avem sa nu de lucru...
Abia dupa 8.30, incepe si ultima parte si cea mai importanta pentru noi....plecatul acasa:D..Desi ora de plecare este 16.30 la noi acel ''si 30'' este inlokuit de ''si 28''.
Ajung acasa, mananc ceva pe fuga si uit sa ma mai ridic de la comp...urmeaza somnul si iar incepe o noua zi...plictisitoare si obositoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Lista mea de bloguri

Ze List