marți, 26 mai 2009

despre mine..mai in detaliu...:P

SUNT: un om ca oricare altul
IUBESC: marea, soarele, nisipul si tot ce tine asta
URASC: nesimtirea si minciuna, lasitatea si mitocania
VREAU: sa lucrez in proiectare
STILUL MEU: e casual sau sport
IMI PLACE: sa fac poze, muulte poze, sa ma plimb
MUZICA MEA DE SUFLET: trance-ul
MI-AS DORI: sa fiu mai puternica si sa nu mai plang asa de des
CULORILE PREFERATE: rosu si albasru
CANTECUL MEU: ''Breathless''
VERBUL: a iubi
METALUL PREFERAT: Ag
ADOR: pantalonii si nu prea as purta fuste scurte ( doar cand sunt obligata si fortata sa fac asta)
IN REST: sunt capoasa, negativista si pesimista , nimik bun nu am
CE MI-AR PLACE SA FAC: sa dansez pe ritmuri de trance , hip-hop sau r'n'b

3 comentarii:

  1. despre tine...si apropo de discutia din cafe cabinet...schimba si tu fundalul, ca nu imi place faptul ca tu si Hellen aveti acelasi fundal, si cum Hellen l-a ales prima cred ca e corect ca tu sa il schimbi!;)

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Lista mea de bloguri

Ze List